Forum sojuszu ogame Członki Squad Strona Główna
 Forum
¤  Forum sojuszu ogame Członki Squad Strona Główna
¤  Zobacz posty od ostatniej wizyty
¤  Zobacz swoje posty
¤  Zobacz posty bez odpowiedzi
sojuszu ogame Członki Squad
poprostu Czlonki Squad:))
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie  RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
 
Regulamin sojuszu Forum

To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum sojuszu ogame Członki Squad Strona Główna -> Regulamin Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Regulamin sojuszu Forum
Autor Wiadomość
El_Wodzu
>>Boski Admin<<



Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 1075
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Pią 0:15, 24 Mar 2006    Temat postu: Regulamin sojuszu Forum
 
§1 Sprawy Ogólne

I. Nieznajomość regulaminu
Każdy użytkownik rejestrując się, jest zobowiązany do zapoznania się z niniejszym regulaminem. Jego nieznajomość nie będzie powodem do zmniejszania kary w przypadku jego złamania.

II. Równość wobec zasad
Niniejszy regulamin odnosi się do każdego użytkownika forum. Wliczając w to Moderatorów.

III. Multikonta
Kazdy użytkownik zobowiązany jest do założenia i korzystania tylko z jednego konta. Multikonta na forum są niedozwolone i mogą prowadzić do udzielenia bana na forum. W szczególności dotyczy to osób próbujących podszywać się pod innych.

§2 Niedozwolone treści

I. Ogólne
Na forum (tzn. w postach, tytułach, nickach, avatarach, podpisach, itd) niedozwolone jest umieszczanie treści:

pornograficznych lub w jakikolwiek sposób nawiązujących do pornografii, innych obscenicznych lub przeznaczonych dla osób pełnoletnich;

brutalnych, ukazujących przemoc;

wulgarnych lub obrażających użytkowników forum lub inne osoby (np. osoby publiczne), zawierających groźby odnoszące się do życia rzeczywistego;

wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej i etnicznej lub innych przejawów dyskryminacji;

ukazujących hasła, symbole lub ludzi związanych ustrojami opartymi na dyktaturze, terrorze lub nienawiści (np. faszyzm, nazizm);

łamiących prawo (np. prawa autorskie, prawo o ochronie danych osobowych), propagujących łamanie prawa (np. piractwo komputerowe);

zawierających jawne reklamy (produktów, usług) przynoszące komuś zyski, zarówno w formie ogłoszeń, jak i ofert handlowych - wymiana, sprzedaż, kupno, (w niektórych przypadkach reklamy nie przynoszące zysków również są niedozwolone);

propagujących alkohol, narkotyki lub inne środki odurzające;

innych kontrowersyjnych, naruszających zasady współżycia społecznego, uznanych powszechnie za naganne moralnie lub społecznie niewłaściwe.


II. Linki
Linki prowadzące do ww. treści są również niedozwolone. Zabrania się zamieszczania linków prowadzących do stron:

niebezpiecznych (wirusy, trojany), chyba, że w roli informacyjnej z wyraźnym zaznaczeniem, że wejście jest ryzykowne. Za zawartość zlinkowanej strony/pliku odpowiada osoba, która umieściła go na forum.

III. Odpowiedzialność
Obsługa forum nie ponosi odpowiedzialności za istniejące na forum treści, a tym bardziej za materiał, do którego prowadzą zamieszczane na forum linki.

§3 Prowadzenie dyskusji
Forum zostało stworzone specjalnie dla Was z myślą o tym, abyście mogli nawzajem wymieniać się opiniami i prowadzić dyskusje. Zależy nam na opiniach przemyślanych, które przekazują innym użytkownikom Wasze poglądy. Jeśli nawet nie zgadzacie się z nimi, to nie jest to powód do obrażania ich autorów. Zadbajcie o wysoki poziom dyskusji, oraz o estetyke naszego forum. Podstawym i praktycznie jedynym ograniczeniem co do wyglądu jest zakaz wstawiania postów jednego autora bezpośrednio po sobie.

§4 Kary
Niestety wielu użytkowników forum łamie obowiązujące tu zasady, często z niewiedzy, złości, czasem umyślnie, czasem niechcący. Staramy się ustalać motywy, jakie kierowały w tym czasie ludźmi i dawać kary adekwatne do czynu, jednak z chęcią chcielibyśmy robić to jak najrzadziej.

I. System kar

Ostrzeżenie - standardowa kara, zwrócenie użytkownikowi forum uwagi przez moderatora, że łamie regulamin wraz z ostrzeżeniem. Ostrzeżenie dotyczy większości przewinień: wulgaryzmy, niedozwolona treść, spam, flood'a, nieprzestrzeganie regulaminów poszczególnych działów, nieregulaminowe avatary, sygnatury. Początkowo ostrzeżenie dawane jest w formie PW od moderatora. Później bedzie juz odnotowane w osobistych warning'ach. Uzyskanie pięciu ostrzeżeń równoważne jest z uzyskaniem bana czasowego lub stałego na konto.

Ban czasowy - cięższa kara, zablokowanie konta użytkownikowi forum na określony przez moderatora czas (zwykle od 12h do kilku dni). Najczęsciej dotyczy to przewinień takich jak notoryczne spamowanie, brak zmiany avatara mimo ostrzeżenia, wulgaryzmy i obraza innych użytkowników forum, zakładanie tematów w niewłaściwych działach, mimo wcześniejszych upomnień. W przypadku dalszych przewinień po udzieleniu bana czasowego, użytkownik jest karany banem stałym na konto.

Ban stały - najcięższa kara, zablokowanie konta użytkownikowi na stałe (oraz ewentualna blokada IP, emaila lub nicka). Stosuje się go w przypadku ciężkich wykroczeń np. rozprowadzania pornografii, linków do stron zainfekowanych przez wirusy oraz innych niedozwolonych lub niebezpiecznych treści, umyślnego spamowania, ciężkich zniewag lub gróźb na użytkownikach lub członkach obsługi forum. Ban stały udzielany jest również w przypadku, gdy
użytkownik nie dostosował się do wymogów moderatora po udzieleniu ostrzeżenia lub bana czasowego.


II. Odwołania
W przypadku odwołań co do ostrzeżenia należy w pierwszej kolejności kontaktować się z moderatorem, który udzielił ostrzeżenia. W przypadku braku skutku w rozwiązywaniu problemu można zwrócić się do administratora forum.
W przypadku odwołań lub chęci poznania przyczyny bana na forum, należy skontakotować się mailowo z administratorem forum. Zdanie administratora jest ostateczne, w przypadku jego jednoznacznego stanowiska dalsza dyskusja na temat kary jest niewskazana, tzn niema najmniejszego sensu.


III. Zgłaszanie wykroczeń
W przypadku zauważenia złamania regulaminu przez innego użytkownika forum należy zgłosić to do moderatora danego działu, dając linka do problemowego tematu/postu. W przypadku mniejszych wykroczeń można napisać PW do osoby łamiącej regulamin, aby poprawiła, zmieniła lub skasowała to, co stoi w sprzeczności z regulaminem. Zachowania pseudo-moderatorskie są niedozwolone.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   

To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum sojuszu ogame Członki Squad Strona Główna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Powered by phpBB © 2004 phpBB Group
Galaxian Theme 1.0.2 by Twisted Galaxy