Forum sojuszu ogame Członki Squad Strona Główna
 Forum
¤  Forum sojuszu ogame Członki Squad Strona Główna
¤  Zobacz posty od ostatniej wizyty
¤  Zobacz swoje posty
¤  Zobacz posty bez odpowiedzi
sojuszu ogame Członki Squad
poprostu Czlonki Squad:))
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie  RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
 
Regulamin sojuszu Czlonki Squad [C.Sq]

To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum sojuszu ogame Członki Squad Strona Główna -> Regulamin Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Regulamin sojuszu Czlonki Squad [C.Sq]
Autor Wiadomość
Trool
>>GuRu Czlonkow<<



Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 2828
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Nowy S(r)acz

PostWysłany: Czw 21:24, 20 Kwi 2006    Temat postu: Regulamin sojuszu Czlonki Squad [C.Sq]
 
Tutaj zamieszczam REGULAMIN sojuszu ktory obowiazuje KAŻDEGO czlonka sojuszu C.Sq.


0. Wszyscy członkowie mają jednakowe prawa i obowiązki.

1. Wszyscy członkowie zobowiązani są do stosowania sie do zawieranych paktów.

2. Osoby które czynnie będą starały się utrudnić współpracę w sojuszu lub poszczególnym graczom będą wydalone.

3. NIeznajomość regulaminu nie będzie podstawą do złagodzenia kary.

4. Gracz podejżewany o udzielanie informacji wrogowi zostanie wydalony z sojuszu oraz umieszczony na Black List, tym samy wywołując wojnę między nim a sojuszem.

5. Obowiązkiem każdego członka sojuszu jest uczestniczenie w debatach oraz głosowaniach odbywających sie na forum (dla usprawnienia działania sojuszu).

6. Wszyscy członkowie zobowiązani są do przestrzegania zasad, norm oraz decyzji, które zostały podjęte przez większość na forum--dotyczy to wszystkich głosowań w których frekwencja wyniosla minimum 30%-- pozostałe ankiety nie będą wprowadzane w życie sojuszu.

7. Wszystkie propozycje dotyczące zmian w sojuszu należy kierować bezpośrednio do przewodniczącego RaDy Sojuszu: Trool 'a. W razie braku odpowiedzi w przeciągu 2 dni, należy zwrócić sie do pozostałych Radnych.

8. Za obraźliwe (rasizm, wylgaryzm itp. ) wiadomości wobec członków sojuszu, sojuszników lub graczy niezależnych będą nałożone kary. Podstawą kary będzie podesłana przez poszkodowanego obraźliwą wiadomość do Rady sojuszu.

9. Członek sojuszu który narazi go na niepotrzebne wojny poprzez NIEUDOLNE lub CELOWE sprowokowanie innych graczy zostanie wydalony za szkodliwe działanie na rzecz sojuszu (zostaje jednak możliwość powrotu do sojuszu).

10. Każdy członek sojuszu jest zobowiązany do zalogowania sie na serwerze ogame (minimalnie) raz na dwa dni. Dłuższe nieobecności muszą być zgłaszane do zarządu lub założyciela.

11. Wszystkie osoby zasiadające w radzie sojuszu zobowiązane są do uczestnictwa w każdym spotkaniu RaDy Sojuszu. W przypadku nie podania konkretnych powodów nieobecności na zebraniu gracz ten zostanie zdegradowany z funkcji RaDnego (dozwolone max 2 nieobecnosci w ciągu 3 miesięcy) który możliwość powroty do RaDy Sojuszu ma po miesiącu (na ten czas wybierany jest jego zastępca).

12.W przypadku gdy na posiedzeniu rady lub ankiecie głosowanie zakończy sie remisem decydujący głoss należy sie założycielowi.

13. Czlonkowie chcacy wystapic z sojuszu powinni wczesniej poinformowac o tym fakcie rade ktora moze zadecydowac o mozliwosci odejscia lub tez jej braku.

14. Kazdy z czlonkow ma mozliwosc negocjowania z innymi sojuszami/graczami o pakty lecz w takim przypadku nalezy zglosic to do dyplomaty w celu unikniecia zamieszania i nieporozumien

15. Osoba zamieszczająca ankiete jest zobowiązana do poinformowania o jej umieszczeniu caly sojszu. Nalezy podać temat ankiety, dlugosc jej trwania oraz lokalizacje na forum.

16. Chcąc zostać przyjętym do rady sojuszu należy wyslac podanie do jego przewodniczącego. Po rozpatrzeniu podania przez rade mozna/ nie mozna dopiero umieścić aniete potając o zdanie innych czlonków.

17. Jeżeli osoba otrzyma bana stałego na forum zostaje automatycznie wyżucony z sojuszu i umieszczony na BLACK LIST.


18. Grupa "Obszar Wojenny" jest otwarta tylko i wyłącznie 3 dni przed wojną, w jej trakcie oraz 3 dni po zakończeniu wojny.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   

To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum sojuszu ogame Członki Squad Strona Główna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Powered by phpBB © 2004 phpBB Group
Galaxian Theme 1.0.2 by Twisted Galaxy